miercuri, 12 noiembrie 2014

DEEZBATERE? LA CE BUN?

Eu unul refuz sa mai urmaresc "dezbaterea" dintre cei doi "prezidentiabili" si asta pentru a-mi proteja nervii. Ce se vede la tv numai dezbatere nu e, ci o balacareala in cel mai dambovitean mod cu putinta. Am ales deja cu cine votez, iar ce arata unul dintre candidati nu face decat sa-mi intareasca hotararea. Am fost in ultimii ani des prin Sibiu, si ce am vazut acolo mi-a adus aminte de zicala: " curatenie ca la neamt in șpais". Mai bine taci si faci decat sa bati din gura tot felul de baliverne si in urma ta sa nu se vada nimic. Nu-mi place neaparat ca Iohannis s-a asociat cu alde blaga si compania, dar daca asa poate aduce un pic de ordine sunt convins ca va gasi modalitatea sa se debaraseze de "bãsei" la momentul oportun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toate comentariile sunt publicate după moderare.