joi, 30 august 2012

ALCHIMIE

   De mii de ani oamenii au combinat ocultul cu ştiinţa, căutând să obţină fie aur sau argint, fie piatra filozofală care să-i ajute să creeze panaceul, o poţiune care să vindece orice boală. Căutările lor, chiar neîncununate de succes au ajutat la dezvoltarea medicinei, artelor si stiinţelor moderne.
   Inspirat de Nicolas Flamel sau de Peracelsus, ca să amintesc doar doi dintre celebrii alchimisti, am început un mic experiment propriu. Am pus într-un creuzet următoarele ingrediente:
o parte a inimii mele - arsă de o mare iubire neâmpărtăşită din tinereţe, şi care m-a urmarit pâna astăzi,
o mică doză de maturitate -  dobândită cu greu, în timp,
hotărârea de a schimba ceva în viaţa mea - determinată de un eveniment tragic al cuiva apropiat.
   Este adevărat că am primit un  mic ajutor din partea muzei mele, transformată între timp în ucenicul meu nevrăjitor, şi care a contribuit cu:
putere - puterea ei spirituală, pe care în ciuda gingăşiei sale o degajă prin toţi porii.
capacitatea ei - de a vedea în mine şi de a-mi stârni din nou plăcerea de a pune pe hârtie ceea ce gândesc,
disponibilitatea - de a mă asculta şi de a-mi îndruma căutările.
   La căldura acestui August torid,am amestecat aceste ingrediente,  poate prea repede câteodată, poate alteori cu teama de a nu strica totul, însă cu un scop bine determinat, şi anume să le transform în diamantul nepreţuit al unei prietenii sincere şi curate.
   Şi sunt mulţumit să spun că au început să se vadă primele străluciri ale nestematei căutate. Să poţi să transformi iubita în prietenă este ideal dacă vrei să pui bazele unei relatii, de orice fel ar fi ea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toate comentariile sunt publicate după moderare.