marți, 28 august 2012


Sevraj

În ultimul an de liceu, într-un moment (ne)fericit, am încercat un drog. Un drog atât de puternic, încât am devenit dependent aproape instantaneu. Din păcate era gratis, şi în anii aceia era din belşug.Senzaţiile erau
diverse, amestecându-se între ele şi făcându-mă să sufăr o durere surdă, ciudată, cu gust dulce-amărui, ca o gutuie prea coaptă. Uneori îmi simţeam inima luând-o razna, zbătându-se în piept precum o pasăre ce vrea să treacă prin gratiile coliviei. Alteori mă moleşea o tristeţe sumbră, vecină cu depresia. Prietenii se uitau la mine ciudat, când vedeau că sunt primul care plec de la petreceri, dar cum să le explic?
Scăparea mea a fost începerea şcolii postliceale, descoperirea altui domeniu de interes, apoi armata cu disciplina ei cazonă iar şi mai apoi munca.Ei, am mai încercat eu şi alte "substanţe" însă niciuna nu-mi dădea aceleaşi trăiri. Am scăpat, mi-am zis şi convins că orice ar fi sunt vindecat, am hotărât să mai prizez o dată. Nici n-am apucat bine să mă apropii, că pieptul mi se transformase iarăşi într-o colivie prea strâmtă pentru zbaterile inimii.
Şi da,s-ar părea că sunt din nou dependent. O fi grav oare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toate comentariile sunt publicate după moderare.