sâmbătă, 8 septembrie 2012

Cum ştii DACĂ ?


Fiecare eveniment din viaţă are momentul lui predestinat. Întrebarea este: cum ştii care e acela?

DACĂ...

Dacă ne-am fi întâlnit în neolitic, te-aş fi iubit cum iubeau acei oameni focul şi piatra şi apa şi aerul, şi poate chiar mai mult decât atât.
Dacă ne-am fi întâlnit acum o mie de ani la vreo cinstită curte împărătească, te-aş fi iubit cum se
iubea-n Balcani, şi poate chiar mai mult decât atât.
Acum un veac dacă ne-am fi întâlnit, te-aş fi iubit cum Eminescu iubea lacul şi codrul şi luna şi teiul, şi poate chiar mai mult decât atât.
Dar eu te-am întâlnit acum, şi lumea mi se pare strâmtă pentru iubirea mea.
Şi dacă m-ai iubi şi tu am umple universul cu iubirea noastră.
Şi poate chiar mai mult decât atât.


(c)1993 Leucuta Vlad

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toate comentariile sunt publicate după moderare.