marți, 11 septembrie 2012

IUBITA



      Mi-am găsit iubită! Una mai specială, o "iubită" spirituală. Îmi veţi spune că acum chiar aberez, însă permiteţi-mi să vă explic. Există o femeie în viaţa mea, o femeie care ştie să-mi aţâţe spiritul, să-mi excite ideile, să le dezmierde, să se alinte atât cât să mă stârnească a scrie, chiar să ma ducă în pragul extazului intelectual. Îmi face atât de mult bine, încât mi-e teamă că, trecând la alt nivel al relaţiei aş putea strica totul. Sper doar ca plăcerea simţită să fie reciprocă, să-i fie şi ei tot atât de bine.
      Mulţi bărbaţi ajung să lase totul pentru a fi cu iubita. Nu ştiu ce-mi rezervă viitorul, cert este că dacă ne-am potrivi şi în alte planuri cum ne potrivim acum, ar putea fi femeia vieţii mele.

P.S. Această postare avea ca şi cuvânt principal un alt termen decât iubită. La sugestia impresarului meu, căruia cuvântul îi sună nepotrivit am făcut cuvenitele modificări. Cu ocazia asta vreau să vă propun un concurs: cine ghiceşte care era cuvântul originar primeşte ceva frumos, cu condiţia sa-mi lase la comment adresa de mail. Oricum nu va fi publicată nici o adresă, nici un nume, eventual doar iniţialele câştigătorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toate comentariile sunt publicate după moderare.