duminică, 9 septembrie 2012

M-AM SĂTURAT !


Acest text a fost publicat pe facebook in 16.08.2012 însă îl consider la fel de actual.

Asta nu e viaţă!

1.M-am săturat! Mă sufoc într-o ţară în care fetele de pe centură şi peştii "fac politică" şi conduc ţara spunându-ne doct: "lasă mâncaţi-aş că ştim noi ce vrei tu!" în timp ce îşi împart afacerile şi influenţele transpartinic, mai mult sau mai puţin la vedere.

S-a umplut politica de "doctori" facuţi la apelul bocancilor şi de curve virgine, de securisti anticomunisti, de manelişti ai ideologiei şi de analişti îmbâcsiţi de miasma euroilor primiţi de la stânga sau de la drepta eşichierului politic (de parcă am avea aşa ceva şi nu un terrariu plin de târâtoare politice). O ţară care tinde să se transforme dintr-un paşalâc turcesc într-o colonie a noului imperiu german, sau în protectorat SUA, cu toate ploconelile de rigoare, şi un popor spălat pe creier, al cărui memorie nu se întinde pe durată mai mare de o săptămână.



2.M-am săturat să fiu "mister nice guy", eternul "frate mai mare", "băiatul cuminte şi săritor" gata să sară la orice apel, justificat sau nu, venit de la oricine, oricând. Am stat destul ascuns în mine, îngropat în muncă, "în siguranţă".



E timpul să închei odată pentru totdeauna cu viaţa asta! 

Dacă aş avea pistol, ca Năstase, ar fi simplu. Altfel, nu-mi rămâne decât să ma înec sau să mă spânzur.



Însă, fiind slab de înger, voi alege variantele mai simple: să mă înec în alcool, sau să mă spânzur de gâtul vreunei "pisi", care să-mi pape zilele şi banii.



Dar staţi puţin, parcă vă promisesem că vă voi stresa o perioadă cu "filozofiile" mele. Aşa că băieţi, dacă aveţi chef de un pahar de vorbă(nu tărie, că nu mă stiu, vin sau bere),şi fetelor, dacă credeţi că vreţi să discutaţi şi altceva decât freze(ar fi culmea la ce freză am) sau fotbal(deşi aici mă pricep) aveţi toate căile de comunicare deschise.

                              

3 comentarii:

  1. Azi mi-ai părut prea dur, dar nu zic că nu e un adevăr în unele afirmații!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu te-a creat si esti perfect in fata Sa. Il intristezi cu si chiar gindirea nepotrivita ca ar fi mai bine sa pui sfirsit vietii pe care o ai. Isus si-a dat viata pe cruce pentru tine, fara ca tu sa meriti. Daca tot vrei sa mergi "vertical", priveste in sus la Creatorul Tau si dezbata problemele vietii cu El si nu cu Romanii care Il evita si nu-L cunosc. Romania este o locatie geografica unde ai libertatea de a vedea viata si natura umana in realitatea sa.
    The question is: What are you going to do about it??
    CH

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu asta, insă nici măcar o clipă nu m-am gândit la ceva atât de grav. Era vorba de a pune capăt unui stil de viaţă, care pur şi simplu nu-mi mai plăcea, şi de a căuta un nou drum. Nu ştiu care este acela, încă, însă nu mai pot continua aşa. Nişte paşi am făcut, sper să fie în direcţia potrivită.

      Ștergere

Toate comentariile sunt publicate după moderare.