sâmbătă, 1 septembrie 2012

ANUNŢ IMPORTANT

    Inspirat de filmele americane, în care fiecare pretendent la o oarecare faimă în artă are un agent(impresar), am contactat şi eu pe cineva, care chiar dacă nu are o mare experienţă în domeniu, se pricepe la cifre. Bazându-se pe fler şi pe "talentul" meu, a acceptat, cu condiţia ca, având în vedere că urmează să aibe o perioadă încărcată în care doar eu îi mai lipseam pe cap, să iau şi eu o pauză, şi cu ocazia asta să-mi limpezesc gândurile.
     Am considerat că are dreptate, şi că nu mi-ar strica şi mie să am capul limpede. Astfel că o vreme, voi posta doar nişte "scrieri" mai vechi, pentru a pricepe şi prietenii mei cum am ajuns aici. Mă voi strădui în acest timp să îmbunătăţesc aspectul şi funcţionalităţile blogului, dupa puterile şi priceperea mea.
     Sper doar ca agentul meu, după ce-şi va fi rezolvat problemele, să mai aibe vreme să se ocupe şi de mine.
     Vă mulţumesc pentru înţelegere.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toate comentariile sunt publicate după moderare.